wtorek, 17 lipca 2012

Kartka imieninowa z motylkiem

Z kartek ślubnych, które robiłam ostatnio zostały mi ścinki papierów dla maluszka - do kochania i romantyczna i zmysłowa - różem muśnięte. Wykorzystałam je do zrobienia kartki imieninowej.


Baza wycięta największym wykrojnikiem Spellbinders Nestabilities Labels 17. Tło ztarłam nieco dla ciekawszego efektu kostką do ścierania. I zcięłam nieco rogi, żeby wstążka układała sie lepiej.

Bazę pod motykiem wycięłam tymi wykrojnikami: Spellbinders Nestabilities Labels 21 i Spellbinders Shapeabilities Fancy Tags Three.

Motylka wycięłam wykrojnikiem od Cheery Lynn Designs Exotic Butterflies Small #2, który kupiłam w Świecie Pasji. Niestety teraz sklep ich nie prowadzi, stąd link do producenta. Dla lepszego efektu, po powierzchni motylka rozsmarowałam klej Magic (użyłam gąbkowego pędzla), posypałam przeźroczystym brokatem i zostawiłam do wyschnięcia.

A perełki są stąd: 4mm, 6mm.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz