środa, 18 lipca 2012

Zakładki do książki w stylu VINTAGE

Uwielbiam czytać! A zakładki do książki robiłam od podstawówki. Każda książka, którą czytam, musi mieć pasującą zakładkę (kolorystyka okładki) bo inaczej po prostu źle mi się czyta. Nawet nie jestem w stanie czytać dopóki nie mam pasującej zakładki. Stąd w poprzednim poście mój Wdzięcznik również ma pasującą zakładkę :) Trochę to obsesyjne, ale na szczęście tego typu obsesja nie grozi kryminałem :)

Te zakładki pasują do książki "Więzień nieba" Carlosa Ruiza Zafona. Tylko, że książkę przeczytałam tak szybko, że nie zdążyłam ich sobie nawet poużywać :)

Zrobiłam je wykorzystując papiery Prima Almanac. Z tyłu również przykleiłam wytłaczany papier, tylko jednokolorowy kremowy. Wytłoczenia zrobiłam folderem Jamara od ProvoCraft. Pozostałe wykrojniki, które użyłam to:
- Marianne Design Lord & Lady LR0211
- Cheery Lynn Designs Exotic Butterflies Small #2
- Spellbinders Nestabilities Classic Scalloped Ovals LG
- Spellbinders Nestabilities Classic Ovals LG




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz