wtorek, 17 lipca 2012

Zielona kartka ślubna dla siostry

Tę kartkę zrobiłam na ślub siostry, który był dwa tygodnie temu.
Panna młoda zażyczyła sobie kartkę płaską. Taką, żeby wchodziła do koperty, zamiast do pudełka.
Format kartki 15x15cm.


Tekturową ramkę kupiłam w Stempell & Kartoon Ramka ornament - prostokąt.
Pokryłam ją tuszem do embossingu i zembosowałam białym grubym pudrem.

Wykorzystane papiery to: dla maluszka - do kochania i przyszła wiosna - w ptasich trelach. Z tego drugiego wycięłam zawijaski korzystając z wykrojnika LR0116 od Marianne Design. Zestawu, którego kupiłam wyłącznie dla tego zawijaska - cudo!

Kwadratowy wykrojnik, którym wycięłam życzenia to Spellbinders Nestabilities Labels 15.


Kartka jest trójskładowa. Z kieszonką na "datek".





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz