sobota, 8 grudnia 2012

Kartka dla Mamy z powojnikami

Po wiekach nieobecności wracam z kartką, którą zrobiłam na Dzień Mamy tego roku, czyli 7 miesięcy temu :)

Ulubionymi kwiatami mojej Mamy są róże, szczególnie te, które rosną w jej ogrodzie :) Powojniki są na drugim miejscu (chyba :]) i właśnie powojniki postanowiłam wykorzystać w mojej kartce.

Gatunków powojników jest bardzo dużo. Ja postanowiłam zrobić powojnik tego typu.


 Dla celów mojej kartki zmieniłam nieco ich kolorystykę.

Wzniesioną ramkę widziałam m.in. na tym blogu. Pani robi cudne kartki! :)


Do zrobienia ramki i życzeń wykorzystałam wykrojniki Spellbinders Nestabilities Labels 20


Motylek Cheery Lynn Designs Exotic Butterflies Small #2 wycięłam z bardzo ciemno waniliowego kartonu o gramaturze 240gsm.


Wykorzystane papiery to:
- Przyszła wiosna - w ptasich trelach (ramka i zawijaski)


Zawijaski wycięłam wykrojnikiem LR0116 od Marianne Design.



Wkrótce zrobię tutorial jak zrobić takie śliczne bibułkowe powojniki :) Zrobione z czerwonej bibuły mogą służyć jako poinsencja :)

2 komentarze: