poniedziałek, 4 marca 2013

Wiosenne kartki urodzinowe

Po długiej nieobecności mam dwie kartki urodzinowe.

Podobną kartkę widziałam kiedyś gdzieś w internecie, ale nie wiem gdzie i niestety nie mogę podrzucić linka.


Do zrobienia tych kartek wykorzystałam wykrojniki Spellbinders Botanical Swirls, Botanical Swirls and Accents i Ribbon Banners; papier W ptasich trelach i biały karton.



Do zrobienia moich kwiatów wykorzysałam margaretki Primy. Złożyłam je na pół i jeszcze raz na pół, skleiłam brzegi i nawlekłam na złoty skręcony drucik. Kwiaty podkleiłam jeszcze do drutu, aby się nie zsuwały.


4mm perełki nawlekłam na żyłkę i podkleiłam magikiem.

Do drugiej kartki urodzinowej zrobiłam liść paproci z drutu i zielonych perełek. Wg tego tutoriala. Jest świetny!





I jeszcze raz komplet kartek :)


1 komentarz: